Campionat de Catalunya de clubs, 2a jornada

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 15 May 2023

Aquest dissabte 13 de maig es disputa a les Pistes d’Atletisme de Camp Clar la 2a i darrera jornada del Campionat de Catalunya de Clubs, Grup B, en que prendrà part el Club Atletisme Tarragona, amb l’objectiu de l’ascens.

En aquests moments el CAT està situat en la 2a posició amb 392,5 punts, que li permetrien assolir la màxima categoria la propera temporada, distanciat de la Unió Atlètica Colomenca que lidera la classificació amb 445 punts. Els clubs perseguidors son CA Granollers (353,5 punts), JA Sabadell (326,5 punts) i UA Terrassa (324 punts).

Els atletes que competiran en aquesta darrera jornada son Unai Ortíz, Joan Martorell, Ma Antonietta Salazar i Mireia Redondo (200 metres), Pol Aixalà, Pablo Ángel, Mireia López i Andrea Trapé (400 metres tanques), Aleix Lago, Xavier Ros, Clàudia Mir i Patrícia Amador (800 metres), Martí Vallverdú, Juan Carlos Herrera, Carla González, Lucia Vega-Lucia Mayolas (3000 metres obstacles), Maria Álvarez, Sofía Rubio (alçada), Laurine E. Marimon i Silvia Vicente (triple), Bàrbara Pintado i Marina Tibau (disc), Marc Suárez, Fernando Flores, Júlia Suárez i Mayte Gargallo (5000 metres marxa), Víctor Jiménez i Nil Pinyol (salt de llargada), Lluc Subirós i Manuel Pizarrol (salt en perxa), Dídac Expòsito i Enric Guim (llençament de pes), Adrià Serres i Marc Jose (llençament de javelina), Maria i Nuria Menchón (llençament de martell), i els equips de relleu 4x400 masculí i femení i el relleu mixte 4x100.