El Club Atletisme Tarragona femení participarà el Campionat Final A de la Segona Divisió del Campionat d'Espanya

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 30 May 2023

El Club Atletisme Tarragona s'ha classificat per participar, per segon any consecutiu, a la Final A de la 2a Divisió que dóna opcions a l'ascens a 1a Divisió estatal. Aquest Campionat, amb dues places d'ascens a Primera Divisió en joc, se celebrarà a Burgos el proper diumenge 4 de juny.

L'equip de la capital, únic club de Catalunya amb possibilitats d'ascens a 1a Divisió, va amb un consolidat equip integrat per Maria Antonietta Salazar (100 metres, Laura Yan Solé (200 metres), Clàudia Mir (400 metres), Lucía Mayolas (800 metres), Sira Bo (1500 metres), Clara Ortíz de Landázuri (3000 metres), Mireia López (100 metres tanques), Andrea Trapé (400 metres tanques), Carla González (3.000 metres obstacles ), Sofia Rubio (salt d'alçada), Maria Álvarez (salt de perxa), Natalia Sánchez (salt de llargada), Laurine Marimón (triple salt), Marina Tibau (llançament de pes), Bàrbara Pintado (llançament dedisc), Mireia Tortosa (javelina), Maria B. (llançament demartell) i Júlia Suárez (5.000 metres marxa). Als relleus integraran el 4x100 metres Silvia Vicente, Maria Antonietta Salazar, Laura Yan Solé i Mireia Redondo; i el 4x400 metres, Sira Bo, Clàudia Mir, Mireia López i Andrea Trapé.

Viatgen com a entrenadors de l'equip Bernat Rocamora i Ferran Tortosa.

En aquesta ocasió, el Club Atletisme Tarragona no podrà comptar amb dos dels seus destacats atletes, Patrícia Amador i Alícia Vázquez, encara que afronten la competició amb opcions de lluitar per les posicions d'ascens.