El Club Atletisme Tarragona masculí debuta al Campionat d'Espanya per equips.

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 30 May 2023
El Club Atletisme Tarragona masculí debuta al Campionat d'Espanya per equips.

El Club Atletisme Tarragona s'ha classificat per participar, per primera vegada a la seva història, a la 2a Divisió estatal, Final B on lluitarà amb atletes dels clubs Andorra At., Barcelona At, Amistat-NovomarHotel i PEGASUS AC de Calvià, Atletisme Dianium de Dènia i Atletisme Zuera.

Els atletes que tindran el privilegi de participar en aquest esdeveniment històric són Hugo Sáiz (100 metres), Ricard Prió (200 metres), Joan Martorell (400 metres), Aleix Lago (800 metres), Xavier Ros (1.500 metres), Pedro Ortega (3000 metres), Pablo Ángel (100 metres tanques), Pol Aixalà (400 metres tanques), Juan Carlos Herrera (3.000 obstacles), Isaac Aguiló (salt d'alçada), Manuel Pizarro (salt de perxa), Víctor Jiménez (salt de longitud), Nil Pinyol (triple salt), Dídac Expósito (llançament de pes), Enric Guim (llançament de disc), Marc José (llançament de javelina), Francesc Ferrando (llançament de martell) i Marc Suárez (5.000 metres marxa).
Als relleus integraran el 4x100 metres, Marc Josep, Joan Martorell, Isaac Aguiló i Hugo Sáiz; i el 4x400, Xavier Ros, Ricard Prió, Aleix Lago i Pol Aixalà.

Els acompanyaran els entrenadors de l'equip Jose M. Martín, David Lago i Joan Domingo.