Els dos equips màster del CA Tarragona assoleixen la cinquena i vuitena posició al català de clubs

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 01 Jun 2023

L’equip masculí del Club Atletisme Tarragona va assolir la cinquena posició final al Campionat de Catalunya de Clubs Màster celebrat aquest passat diumenge, 28 de maig, a Lleida, mentre que l’equip femení va finalitzar en el lloc vuitè.

Per la banda masculina, les proves on es va aconseguir la màxima puntuació van ser el relleu 4x100, amb Josep Maria Puig, Josep Maria Mateo, Josep M. Martín i Josep R. Argilaga, i el llançament de javelina, amb Francesc Mosquera. A la prova individual dels 100 metres llisos, en Josep R. Argilaga va quedar en segona posició. Els tercers llocs es van assolir als 400 metres llisos i al salt d’alçada, amb Juan Carlos Herrera i Pere Pardines, respectivament.

A l’equip femení, cal destacar l’actuació de Patri Amador als 800 metres, on va aconseguir la segona posició de la prova. L’equip el complementaven de forma brillant Ana Cabello, Ada Gasca, Antònia Royo, Maite Gargallo, Gemma Solé, Marisa Pradillo, Joana Pinyol i Regina Gras a les proves de 100, 200, 400, 1500 metres, salts d’alçada i de llargada i llançaments de pes i javelina, respectivament.