Els equips masculins i femenins sub20 del Club Atletisme Tarragona entre els millors de Catalunya

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 12 Sep 2023
El diumenge 25 de juny es va celebrar a Lleida el Campionat de Catalunya de Clubs Sub20, on el Club Atletisme Tarragona aconseguia classificar-se entre els millors clubs catalans en categoria femenina i masculina.

L’equip femení va ser sisè amb un total de 61 punts. Aquest equip va estar format per Maria Antonietta Salazar (100 m.ll i 400 m.ll), Sílvia Vicente (200 m.ll i triple salt), Camila Antonella Retamal (800 m.ll), Cristina Iniesta (1500 m.ll), Iris Garrido (3000 m.ll), Sofia Lara (400 m.t), Lucia Mayolas (3000 m.o i llançament de pes), Ruth Prats (salt d’alçada i llançament de javelina), Sofia Caballero (salt de llargada), Candela Asensio (llançament de disc i llançament de martell), l’equip de 4x100 m.ll (Ainoa Rodríguez, Laia Cabrero, Noemí González i Olívia Ruiz) i l’equip de 4x400 m.ll (Cristina Iniesta, Camila Antonella Retamal, Sofia Caballero i Sofia Lara).

L’equip masculí va ser novè amb un total de 56 punts. Aquest equip va estar format per Hugo ajudes Saiz (100 m.ll), Isaac Aguiló (200 m.ll), Joan Martorell (400 m.ll), Martí Vallverdú (800 m.ll i salt de llargada), Victor Capital (1500 m.ll), Lluc Subirós (110 m.t i salt d’alçada), Pol Aixalà (400 m.t), Joan Magrané (salt de perxa i triple salt), Pol Mosquera (llançament de pes i llançament de javelina), Matias Costa (llançament de disc i llançament de martell), l’equip de 4x100 m.ll (Miquel Vallverdú, Bernat Bardina, Jofre Virgili i Isaac Aguiló) i l’equip de 4x400 m.ll (Victor Capitan, Hugo Jules Saiz, Pol Aixalà i Joan Martorell).

A tots els atletes que vau participar us volem agrair el compromís, l’actitud i la predisposició. Gràcies a tots, especialment a aquells atletes que han omplert proves que no fan habitualment. Gràcies als sub20 més veterans i als sub16 que s’estrenaven en aquesta competició. Sou un equip molt top!