Laurine Elisa Marimón campiona d'Espanya i mínima per l'Europeu sub20

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 12 Sep 2023
El 22 i 23 de juliol es va celebrar a Soria el Campionat d’Espanya Sub20. El CA Tarragona va estar representat per la Laurine Elisa Marimon i pel Pol Aixalà.

La Laurine Elisa Marimon es va proclamar campiona d'Espanya el triple salt amb una marca de 13,09 metres. Aquesta marca suposa la seva millor marca personal per quasi 40 cm, mínima pel Campionat d’Europa Sub20 i rècord del club

El Pol Aixalà, semifinalista en els 400 metres tanques amb una marca de 56,29 segons, el que suposa una nova millor marca personal per quasi un segon per l'atleta tarragoní i un nou rècord del club.

Tots dos atletes, formats des de petits a l’ECAT, saben el que és passar una etapa de lesions. Però tots dos han sàpigut mantenir la calma, ser perseverants i constants i han continuat esforçant-se pels seus objectius. Son un exemple a seguir pels més petits i pels ja no tan petits!