Procés d'eleccions Junta Directiva

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 11 Dec 2023

Tal com marquen els estatuts del Club Atletisme Tarragona, el mandat de l'actual Junta Directiva arriba a la seva fi i s’obre el procés electoral necessari per la seva renovació.

Per a la present convocatòria s’estableix el següent calendari:

1. 11/12/24. Inici del procés electoral.
  2. 12/12/24. Sorteig dels membres de la Junta Electoral.

A càrrec de la Junta Directiva. La Junta estarà formada per 3 membres i 3 suplents.

1. 13/12/24. Constitució Junta Electoral.
  2. 13/12/24. Publicació cens electoral. (Consulteu-lo aquí)

Els requisits per tal de ser electors i candidats inclouen tenir la majoria d'edat i no tenir suspesa la condició de soci del Club.

Es podran presentar reclamacions al cens fins al dia 20 de desembre 2024. Aquest el podreu trobar en document adjunt a aquesta publicació.

1. Del 14 al 30 de desembre 2024. Termini presentació de candidatures.

En cada candidatura presentada hi ha de figurar la totalitat dels seus membres, encapçalats pel candidat a president/a i un mínim de 3 persones més (per a cobrir les funcions de secretari, tresorer i vocal) El termini màxim per presentar candidatures seran les 23:59 hores del dia 30 de desembre 2024.

Model presentació candidatura

1. 4/01/24. Proclamació de candidatures. Candidatures
  2. 24/01/24. Votacions i Assemblea General.

Les votacions tindran lloc el dimecres dia 24 de gener de 2024 a les 19:00 a sala de reunions a la primera planta del pavelló poliesportiu de Campclar, aprofitant aquesta data per a les eleccions es farà l'Assemblea General de Socis.

Les comunicacions o reclamacions relatives a aquest procés es podran fer arribar als membres de la Junta Electoral, a l’adreça de correu cat@clubatletismetarragona.cat.

LA JUNTA DIRECTIVA