22 medalles per als atletes màster del CA Tarragona al Campionat de Catalunya

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 30 Jan 2024

Aquest darrer cap de setmana s’ha celebrat a Sabadell el Campionat de Catalunya Màster d’Atletisme on els atletes veterans del CAT han tingut una destacada actuació i han aconseguit un total de 22 medalles, 11 d’elles d’or.

Hi ha hagut 4 atletes que han estat campions de Catalunya per partida doble en haver assolit la primera posició de la seva categoria en dues proves diferents. Francisco Griñant, de la categoria M75, es va proclamar campió de Catalunya en llargada i alçada. Josep Maria Puig, en M70, ho va aconseguir en les dues proves de velocitat, 60 llisos i 200. Gemma Solé, en F55, va guanyar les proves de 60 tanques i alçada, a més de ser segona en el llançament de pes. Josep Maria Mateo, M55, va aconseguir l’or en les proves de salts de llargada i de perxa, i la plata en el salt d’alçada.

La resta de primers llocs del club els van aconseguir la Marisa Pradillo (F60) en el salt de llargada, el Josep Ramon Argilaga (M60) en els 60 metres llisos i el Pere Pardines (M55) en el salt d’alçada. A més, la Marisa va ser bronze en els 60 llisos i el Pere segon en els 60 tanques i la llargada.

Altres actuacions destacades van ser les de Dídac Rios (M35), que va aconseguir una medalla de plata i dues de bronze a les proves de llargada, 60 tanques i perxa, respectivament; Francesc Mosquera (M65) i Dídac Expósito (M50) que van ser segons al llançament de pes i Pilar Fernández (F55) bronze als 400 metres i cinquena als 200.

L’actuació del club es completava amb el sisè i setè lloc de Joan Bardina i José F. Garcia Navarrete, respectivament, en els 1500 metres i amb el vuitè i desè lloc de Ginés Sánchez en els 60 llisos i 200, respectivament.