Regina Gras sots campiona de Catalunya de 3000 marxa i l’equip masculí desè club màster de Catalunya

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 20 Feb 2024

El diumenge, 18 de febrer, es van celebrar a Sabadell dos Campionats de Catalunya Màster: el de Clubs i el de marxa en pista coberta. El CA Tarragona presentava equip en la categoria masculina i la Regina Gras participava en els 3000 metres marxa. La Regina va ser sots campiona de Catalunya a la categoria F40 mentre que l’equip masculí va acabar en la desena posició.

La Regina Gras va fer una cursa espectacular en els 3000 marxa, prova que va acabar amb un temps de 14:58.04, baixant per primera vegada dels 15 minuts i millorant en més d’un minut i quinze segons el temps que va realitzar l’any passat en aquest mateix campionat.

Per altra banda, les proves en les que va destacar l’equip masculí van ser els 60 metres llisos, cursa en la que el Josep Ramon Argilaga va aconseguir la tercera posició amb un excel·lent temps de 8.36 segons; el salt d’alçada, on el Pere Pardines també va obtenir la tercera plaça gràcies un magnífic salt sobre el llistó situat a 1.50m; els 1500 metres, amb Julio León, que va quedar quart amb un bon temps de 4:25.35 i el triple salt, on el Juan Carlos Herrera va assolir el cinquè lloc amb un millor salt de 10.51m.

La resta d’integrants de l’equip masculí van ser Josep Maria Puig, als 200 metres; Ginés Sánchez, als 400 metres; Jose F. Garcia Navarrete, als 800 metres; Jose Miguel Diaz, als 3000 metres; Dídac Rios, als 60 tanques i salt amb perxa; Josep Maria Mateo, al salt de llargada; Francesc Mosquera, al llançament de pes; i el relleu 4x200 format per Josep Maria Puig, Ginés Sánchez, Josep Maria Mateo i Julio León.