3 atletes representes al CA Tarragona en el Campionat d'Espanya Indoor Sub 18

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 26 Feb 2024

Aquest cap de setmana s'ha disputat a Sabadell el Campionat d'Espanya sub 18 en pista coberta. Mireia Redondo, Víctor Jiménez i Lluc Subirós eren els representants del Club Atletisme Tarragona que havien aconseguit la mínima per a poder accedir a la competició.

Subirós quedava sisè a l'heptatló després de sumar 4421 punts en les diferents proves: en els 60m.ll. 7.73 segons, al salt de longitud 6.13 metres, al pes 12.71 metres, al salt d'alçada una marca de 1.72 metres, al 60 tanques un temps de 8.93 segons, a la perxa un salt de 4.00 metres, i finalment als 1000m.llva assolir una marca de 3:09.08.

A més, Victor Jiménez va competir en la prova de salt de llargada on va obtenir una vuitena posició. L'atleta tarragoní va fer una marca de 6.44 metres en el seu últim salt.

En la categoria femenina, Mireia Redondo participava en els 400m.ll. Disputava les eliminatòries aconseguint una marca de 1:01.89, no assolin el pas a les semifinals en una prova de gran nivell.

Els tres joves atletes del Club Atletisme Tarragona es van mostrar satisfets del campionat realitzat, esperant trobar noves oportunitats en la temporada d'aire lliure que tot just comença les setmanes vinents.