3 atletes del CA Tarragona participaran el proper cap de setmana al Campionat d'Espanya Sub 18

Imatge de Lucía Vega Martínez
Lucía Vega Martínez 03 Jul 2024

Els atletes del Club Atletisme Tarragona Lluc Subirós, Víctor Jiménez i Pau Crespo participaran en el Campionat d'Espanya Sub 18 que es celebrarà a Málaga, el proper cap de setmana.

Lluc, entrenat per Enric Obiol ho farà a la prova del salt de perxa, sent el seu darrer any en la categoria Sub 18. La seva marca de 4.30 metres el situa en quarta posició en el rànquing.

Víctor, entrenat per Pau Cecília participarà en la prova de salt de llargada, on després de proclamar-se campió de Catalunya i amb una marca de 6.65 s'estrenarà en els campionats.

Finalment, Pau, l'atleta entrenat per Joan Domingo, participarà en el llançament de javelina. La seva marca personal és de 57.07 metres, que el situa sisè en el rànquing.

Tots ells són atletes que han estat medallistes en categories Sub16, i lluitaran per assolir places de finalista. A més, els tres ja son mirall dels petits de l'escola, ja que des de ben petits han defensat la samarreta lila del Club.