Dues medalles al Campionat d'Espanya Sub 16

Imatge de Lucía Vega Martínez
Lucía Vega Martínez 22 Jul 2024

El cap de setmana passat es va celebrar a Lleida el Campionat d'Espanya Sub16. L'escola del club hi va ser present amb la participació de Noa Antón, Jeroni Flores, Marc Suárez, Ona Sansa i Clara Ortíz.

Marc Suárez es va proclamar Subcampió d'Espanya en la prova dels 3000 metres marxa amb un temps de 13:00.62. Suárez s'acomiada de la categoria Sub 16 exitosament.

Ona Sansa va aconseguir una medalla de bronze a salt de perxa, a més d'una nova marca personal i rècord del club. Va sobrepassar el llistó a una alçada de 3.36 metres.

Noa va arribar a la final dels 100 metres llisos obtenint una sisena posició en els campionats amb una marca de 12.46. Era l'única participant de la final Sub 16 de primer any. En les eliminatòries va aconseguir una millora de la seva marca personal de 12.44

Jeroni va saltar fins als 1.75m a la prova de salt d'alçada, aconseguint una cinquena posició en el Campionat d'Espanya. A més, va ser semifinalista en els 300 metres tanques.

Clara Ortíz es va quedar a les portes de la final dels 600 metres llisos amb un temps d'1:45.47 en les semifinals.

D'aquesta manera els Sub16 s'acomiaden de la temporada, que amb un balanç exitós servirà per agafar forces per la que ve.