A partir d’ara, les inscripcions a competicions s’hauran de tramitar mitjançant la web  abans que l’entrenador faci la inscripció oficial al sistema Call Room de la Federació o Playoff del Consell Esportiu
Aquesta nova gestió ens permetrà identificar quins atletes participen a cada competició, millorar el seguiment administratiu i facilitar futures gestions, com el pagament en línia de les inscripcions.
Com funciona?
Per als atletes i atletes de l'escola:
- Accediu a la web i identifiqueu-vos amb el vostre usuari i contrasenya. En el cas d'atletes ECAT amb el IDECAT i contrasenya
- Aneu al calendari de competicions i feu clic a la competició on voleu participar.- Si la competició no hi és, podeu crear-la mitjançant el formulari, indicant: que accepta inscripcions, i la data límit d’inscripció.
 
- Feu clic al botó corresponent per tramitar la inscripció
- Seleccioneu les proves (si s'escau) i confirmeu inscripció
- Veureu si la inscripció s'ha tramitat correctament si surt el vostre nom, categoria i proves seleccionades en l'esdeveniment
Per als entrenadors:
- Només s’han de tramitar inscripcions a la RFEA d’atletes que s’hagin inscrit prèviament a la web
- Els entrenadors també poden crear competicions al calendari, assegurant-se que: accepten inscripcions, i tenen data límit definida.

Es recomana introduir una data límit més restrictiva que la oficial de la competició per donar marge als entrenadors per a poder fer la gestió amb la federació.
Per què aquest canvi?
Amb aquest nou sistema, podrem agilitzar la inscripció a competicions per part dels entrenadors, tenir traçabilitat i comprovants així com simplificar la gestió econòmica i administrativa.
Quan entra en vigor?
Aquest nou procediment entra en vigor immediatament i serà obligatori per a totes les inscripcions.
Per a qualsevol dubte o incidència, podeu adreçar-vos a la junta del Club pels canals habituals.
 
                             
                                     
                                    