A partir d’ara, les inscripcions a competicions s’hauran de tramitar mitjançant la web  abans que l’entrenador faci la inscripció oficial al sistema Call Room de la Federació o Playoff del Consell Esportiu

Aquesta nova gestió ens permetrà identificar quins atletes participen a cada competició, millorar el seguiment administratiu i facilitar futures gestions, com el pagament en línia de les inscripcions.

 

Com funciona?

 

Per als atletes i atletes de l'escola:

  1. Accediu a la web i identifiqueu-vos amb el vostre usuari i contrasenya. En el cas d'atletes ECAT amb el IDECAT i contrasenya
  2. Aneu al calendari de competicions i feu clic a la competició on voleu participar.
    1. Si la competició no hi és, podeu crear-la mitjançant el formulari, indicant: que accepta inscripcions, i la data límit d’inscripció.
  3. Feu clic al botó corresponent per tramitar la inscripció 
  4. Seleccioneu les proves (si s'escau) i confirmeu inscripció
  5. Veureu si la inscripció s'ha tramitat correctament si surt el vostre nom, categoria i proves seleccionades en l'esdeveniment

 

Per als entrenadors:

  1. Només s’han de tramitar inscripcions a la RFEA d’atletes que s’hagin inscrit prèviament a la web
  2. Els entrenadors també poden crear competicions al calendari, assegurant-se que: accepten inscripcions, i tenen data límit definida.

 

 

Es recomana introduir una data límit més restrictiva que la oficial de la competició per donar marge als entrenadors per a poder fer la gestió amb la federació.

 

Per què aquest canvi?


Amb aquest nou sistema, podrem agilitzar la inscripció a competicions per part dels entrenadors, tenir traçabilitat i comprovants així com simplificar la gestió econòmica i administrativa.

 

Quan entra en vigor?

Aquest nou procediment entra en vigor immediatament i serà obligatori per a totes les inscripcions.

Per a qualsevol dubte o incidència, podeu adreçar-vos a la junta del Club pels canals habituals.