Cap de setmana 11 i 12 de Juny

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 13 Jun 2005
Aquest passat cap de setmana el Club Atletisme Tarragona ha participat en diverses competicions.

Començant per dissabte al matí, Ester Aragones realitzava un Control de 800 llisos a l'estadi de Serrahima i per la tarde s'iniciava un control de proves combinades on participaven fins a 7 atletes del nostre club, podeu descarregar tots els resultats d'aquesta mateixa pà gina.

Diumenge pel matí es realitzava la tradicional cursa de la Pujada al Llorito on Ester Aragones en categoria femenina era la guanyadora, i en categoria masculina és van colocar entre les 20 primeres posicions fins a 5 atletes del CAT a destacar, Xavi Cervelló 5è, Toño 9è, Josep Centròs 10è.

Una mica mes lluny per la tarde, es disputava a El Prat de llobregat el Campionats de Catalunya Cadet on Beatriu Malla era 4a en 300 metres tanques.