El CAT 8è en el Campionat de Catalunya de Clubs B

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 21 Jan 2008
Aquest passat diumenge, el Club Atletisme Tarragona, que tornava a participar en un Campionat de Clubs en Pista Coberta després de 5 anys, s'ha classificat finalment en 8a posició. La jornada començava amb la tercera posició d'Adrià Serres en el salt d'alçada amb un salt de 1.75. I en l'equador de la competició el CAT anava tercer amb tots els equips molt justos de punts. Els resultats més destacats han estat la victòria de Quino Vergara en el 800 en una cursa molt tà ctica on s'ha imposat amb un temps de 2'01"97. Les 4 posicions de Bernat Rocamora en el 200 llisos 23"74 i Marc José en els 60 llisos amb 7.43. A falta de l'última prova, el relleu 4×200 el CAT ocupava la posició, que va perdre en la desqualificació del relleu, on va fallar la primera entrega, tot i això, el relleu va acabar primer de la serie, i hagués estat 4t del global, mantenint la 6à posició en el campionat.

En general bona jornada, per a tothom i sobretot, ens ho vam passar de conya!