Annabel Martí, campiona de Catalunya de 3000

Lluís Vázquez Vilamajo 24 Jan 2005
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Annabel Martí s'ha proclamat aquesta tarda campiona de Catalunya en categoria promesa en la prova dels 3.000 metres llisos, disputada en el marc dels 10ens Campionats de Catalunya de pista coberta celebrats a Vilafranca del Penedès. Martí, que enguany debuta en la categoria, s'ha imposat amb una marca de 11.47.52.

Per la seva banda, Eduard Alcaine s'ha proclamat sotscampio de Catalunya en la prova del llançament amb pes categoria promesa, amb un millor llançament de 10.48 metres.

Finalment, en la prova dels 800 metres llisos, Ernesto Núñez ha
finalitzat en quarta posició, amb un temps de 2.03.09.

El balanç dels campionats de Catalunya disputats aquest cap de setmana per al club tarragoní és molt positiu, amb un total de quatre medalles: la d'or d'Annabel Martí als 3.000 metres
llisos i les de plata en llançament de pes masculí (Eduard Alcaine) i femení (Bà rbara Pintado) i heptathló (Ferran Tortosa), així com altres quatre places de finalista (Ernesto Núñez als 800 metres llisos, Adrià Serres cinquè en l'heptathló absoluta, Didac Rios sisè i Eduar Alcaine vuité als 60 metres llisos).