La web compleix 2 anys i 65.000 visites

Lluís Vázquez Vilamajo 26 Jan 2005
La pà gina web del Club Atletisme Tarragona, que es troba a l'adreça http://www.clubatletismetarragona.tk, compleix aquesta setmana dos anys de vida, durant els quals ha estat un dels veritables nexes d'unió entre els membres del club tarragoní i els afeccionats a la prà ctica de l'atletisme.

La pagina tanca aquest segon any de vida amb més de trenta mil visites, de manera que ja suma 65.000 visitants en els seus dos anys de vida.

Dissenyada i mantinguda per Dídac Ríos i actualitzada a diari amb les aportacions de les prop de cent vuitanta persones registrades, d'arreu d'Espanya, la pà gina s'està convertint en una referència obligada en el món de l'atletisme català i estatal, amb un ampli poder de convocatòria.

Entre els seus continguts es poden trobar tots els resultats de les competicions atlètiques en les que participen els socis del club, un complet à lbum de fotografies, les notes de premsa generades pel propi club, diversos fòrums de discussió i fins i tot un xat.