10 atletes del CAT als Campionats de Catalunya indoor

Lluís Vázquez Vilamajo 20 Jan 2005
Un total de 10 atletes del Club Atletisme Tarragona prendran part aquest cap de setmana en els diferents Campionats de Catalunya de pista coberta que es disputen aquest cap de setmana al Palau Firal de Vilafranca del Penedès, i molts d'ells amb serioses opcions de medalla.

Adrià Serres i Pere Pardines participaran en el Campionat de Catalunya absolut de proves combinades, que es disputarà des del matí del dissabte i durant tot el cap de setmana. Serres, que fa quinze dies es proclamà sotscampió en categoria promesa, lluitarà per millorar la marca de 4.357 punts aconseguida en aquell campionat, tot i que és molt probable que amb aquesta marca ja estigui classificat per al Nacional promesa.

També en proves combinades però en la categoria junior, participarà Ferran Tortosa, tot i que en categoria junior. Tortosa lluitarà també per una plaça de podi, així com per aconseguir una bona marca que li permeti assistir de nou al Nacional junior, com ja va fer l'any passat tant en pista coberta com a l'aire lliure.

Es disputa també el Campionat de Catalunya promesa, en el que la representació del club tarragoní serà prou à mplia. Bà rbara Pintado competirà en el llançament de pes, que, tot i no ser la seva prova, li ha de permetre continuar amb la seva preparació hivernal, amb vistes al Campionat de Catalunya de llançaments d'hivern que es disputa a principis de març. Per la seva banda, Annabel Martí participarà en la prova dels 3.000 metres llisos, en la que, tot i ser el seu primer any en la
categoria, tindra opcions a podi.

Dídac Ríos, que participarà en els 60 metres llisos i en el salt d'alçada, Eduard Alcaine, en llançament de pes i 60 metres llisos i Ernest Núñez i Didac Ciurana en els 800 metres llisos configuren la representació masculina del club en la categoria promesa.