Natalia Saez i Carles Ferrer llueixen a la Cursa de Sant Antoni

Lluís Vázquez Vilamajo 17 Jan 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona Natalia Sáez i Carles Ferrer van assolir posicions capdavanteres en la 16ena Cursa popular de Sant Antoni, que organitza el barri barceloní de Sant Antoni amb motiu de la seva festa major d'hivern. La cursa, disputada a una distà ncia de 10 km, va comptar amb una nombrosa inscripció, amb prop de 1500 atletes a l'arribada.

Natalia Sáez aconseguí una brillant tercera posició final, amb un temps de 39 minuts 32 segons, en una cursa en la que la victòria fou per Vinyet Noguero, del Integra-2, i en la que Anna Maria Belmonte finalitzà en la posició 99.

Per la seva banda, Carles Ferrer finalitzà en setena posició, amb un magnífic temps de 32.24 (marca personal) i a poc més d'un minut del guanyador de la cursa, que fou l'atleta Víctor Gonzalo, del Runnesworld, per davant de Benito Ojeda, segon classificat. En la mateixa cursa, José F. García Navarrete finalitzà en la posició 62, tot i patir dues caigudes, mentre que Xavier Rodríguez fou 98è i Àlex López finalitzà el 196.

En la classificació per equips, el club tarragoní assolí la novena posició final, d'entre un toptal de 36 clubs classificats.