Pere Pardines, bronze al Nacional indoor de veterans

Lluís Vázquez Vilamajo 26 Feb 2005
L'atleta i entrenador del Club Atletisme Tarragona Pere Pardines ha obtingut una excel.lent tercera posició final en la prova dels 60 metres tanques del Campionat Nacional de veterans en pista coberta, que es disputa aquest cap de setmana a Oviedo. L'atleta tarragoní, que participa en la categoria M-40, per atletes de 40 a 44 anys, ha finalitzat la cursa amb una marca de 10.40 segons.

Pardines ha obtingut també la quarta posició en la prova del pentathló. Les seves marques han estat de 10.40 segons en 60 metres tanques, 4.98 metres en salt de llargada, 8,31 metres en llançament de pes i 1,62 metres en salt d'alçada. En la prova que tancava el concurs, els 1000 metres llisos, l'atleta tarragoní s'ha imposta a la resta dels seus competidors.

Per altra banda, els atletes del Club Atletisme Tarragona han aconseguit tres medalles en la primera jornada del Campionat de Catalunya junior-juvenil de pista coberta, que es disputa aquest cap de setmana a Vilafranca del Penedès.

Anna Solé ha estat segona en els 60 metres llisos en categoria juvenil, amb una marca de 8.02, marca personal. En la mateixa prova en categoria junior, Ferran Tortosa ha estat tercer, amb un temps de 7.23 segons. Per la seva banda, Robert Romaní ha esta segon en els 60 metres tanques en categoria junior, amb 9.15 segons, prova en la que el juvenil Alvaro Marco ha caigut en semifinals, amb un temps de 10.38 segons, marca personal.