Solé, Romaní i Tortosa fan podi al Catal

Lluís Vázquez Vilamajo 28 Feb 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona Anna Solé, Robert Romaní i Ferran Tortosa han sumat un total de quatre medalles en el transcurs del Campionat de Catalunya de pista coberta junior-juvenil disputat aquest cap de setmana a Vilafranca del Penedès.

Anna Solé fou sotscampiona en la prova dels 60 metres llisos de categoria juvenil, amb una excel.lent marca de 8.02 segons, marca personal. L'atleta tarragonina fou també cinquena en la prova del salt de llargada, amb un millor salt de 5.17 metres.

Robert Romaní aconseguí una plata i un bronze en les proves de 60 metres tanques i salt de llargada junior, respectivament. En les tanques, Romaní fou segon amb un temps de 9.15 segons, mentre que amb un salt de 6.47 metres es situà tercer en el salt de llargada.

La quarta medalla per al club tarragoní vinguè de la ma de Ferran Tortosa, amb el tercer lloc aconseguit en la prova dels 60 metres llisos junior, amb un magnífic registre de 7.23 segons. Tortosa participà també en el salt de llargada, prova en la que fou quart amb una marca de 6.27 metres.

Per la seva banda, el juvenil Ivan Benítez fou cinquè en les proves de 60 metres tanques i llançament de pes, en les que aconseguí unes marques de 9.15 segons i 12.46 metres, i vuitè en el salt de llargada, amb 6.09 metres.

En la prova del llançament de pes, Maria Bertran, que enguany debuta en la categoria junior, fou setena amb 7.33 metres.