Campionat de Catalunya de Llançaments d'Hivern

Lluís Vázquez Vilamajo 04 Mar 2005
La cita és aquest diumenge 6 de març, a les Pistes Municipals de Camp Clar, a Tarragona, des de les 10 hores. Els millors llançadors de Catalunya lluitaran per fer-se un lloc en el podi en el 13è Campionat de Catalunya de llançaments d'Hivern. Organitzat pel Club Atletisme Tarragona, i amb el suport de Caixa Tarragona, Fiat-Alfa Romeo, Repsol YPF, Ford Tarraco Center i el Patronat Municipal d'Esports de Tarragona, aquest Campionat representa el retorn de les competicions
atlètiques de pista a Tarragona.

El campionat s'iniciarà amb la prova del llançament de disc masculí, apartir de les 10h, a la que seguiran es proves de llançament de javelina femení i pes masculí (11h), martell masculí i pes femení (12 h), martell femení i juvenil masculí (13:15), javelina masculí (14:30) i disc femení (15:30). En cada prova competiran els vuit millors atletes de l'especialitat, en base a les seves marques.

Entre la llista de participants en aquest campionat, destaca per sobre de tot elnom de Irache Quintanal (FC Barcelona). L'atleta reusenca participarà en la prova de pes, en la que recentment es proclamà sotscampiona d'Espanya de pista coberta. Altres participants destacats seran Eloi Rovira (pes i disc), Ivan Tirado (disc), Antonio Cortes (javelina), Anton Godall (martell), Sònia Godall (disc), Marta Alonso (martell) i Irene Polo (javelina). Està confirmada l'absència de l'atleta de Torredembarra Berta Castells, qui arrosega una lesió d'espatlla que l'impedeix competir, així com del campió d'Espanya de martell, Moises Campeny, també per lesió.

Per part del Club Atletisme Tarragona, participaran Bà rbara Pintado en disc i pes, i de Maria Bertran (en la foto adjunta) en martell i pes. Altres atletes tarragonins que participaran son Didac Expósito i Jordi Solé (JA Sabadell) en pes, mentre que Gorka Bertran (CG Tarragona) figura com a reserva en la prova de pes, de manera que competirà en cas d'alguna baixa dels atletes seleccionats.