Carles Ferrer acaba el 20 a la Cursa de Bombers

Lluís Vázquez Vilamajo 05 Apr 2005
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Carles Ferrer ha finalitzat en una excel.lent 20ena posició final en la VII Cursa de Bombers de Barcelona que s'ha disputat aquest diumenge pels carrers de la ciutat comtal.

L'atleta tarragoní ha empleat un temps de 32.30 per recòrrer els 10 km de que constava la cursa, en la que s'ha imposat l'atleta etíop Sahla Warga, amb un temps de 28.35. La cursa ha comptat amb una gran inscripció, amb atletes de renom com Reyes Estevez, Luis Miguel Martín Berlanas així com de diversos atletes africans. Fins a 7436 atletes han creuat la linia d'arribada, entre els quals una nutrida representació del nostre club, entre els que cal destacar també l'onzena posició junior assolida per en Jaume Puigbarraca.