Lluís Vázquez Vilamajo 09 Apr 2005
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Bà rbara Pintado s'ha proclamat aquest dissabte campiona de Catalunya università ria en la prova de llançament de disc, en el marc dels Campionats de Catalunya universitais de pista al'aire lliure disputats a Sabadell. Pintado ha encapçalat la representació del club tarragoní, junt amb Esther Aragonès i Dídac Rios, tots tres estudiants de la Universitat Rovira i Virgili, i que han sumat un total de quatre medalles.

Amb una marca de 35.64 metres, Pintado s'ha imposat a totes les seves rivals en llaçament de disc, alhora que aconseguia la medalla de bronze en llançament de pes amb 8.96 metres i era quarta en llançament de martell, amb 28.80 metres.

En la prova dels 1.500 metres llisos, Esther Aragonès ha estat tercera i medalla de bronze, amb una marca de 4.55.60, marca mínima per assistir al Campionat d'Espanya universitari.

Per la seva banda, Dídac Ríos ha aconseguit la medalla de bronze en la prova del salt d'alçada, amb una marca de 1,60 metres.