El CAT es 6è en homes en la 1a jornada

Lluís Vázquez Vilamajo 17 Apr 2005
El Club Atletisme Tarragona ocupa la sisena posició del grup B de primera divisió al terme de la primera jornada de la Lliga catalana de clubs, disputada aquest diumenge al Prat del Llobregat. El club tarragoní ha estat lluitant per la quarta posició durant tota la jornada, però una actuació decebedora en la prova del relleu 4x400 que tancava la jornada l'han fet retrocedir fins a la sisena posició, amb 144 punts, per 176.5 del CA Cornellà i 157 de la Unió Colomenca, quart i cinquè classificats. Encapçala la classificació el CA Vic amb 193.5 punts.

A nivell individual, destaca la victòria aconseguida per José Miguel Díaz en els 800 metres llisos amb un temps de 2.00.13, la segona posició de Xavier Sanjuan en salt d'alçada, amb 1.80 metres i les terceres posicions de Carles Ferrer en 5.000 metres llisos, amb 15 minuts i 43 segons, marca personal, i d'Adrià Serres en el salt de llargada, amb 6.69 metres. Destaquen també les marques personals aconseguides pels marxadors Joan Domingo (32.15) i Gerard Aluja (32.25) en els 5.000 metres marxa, en un matí en el què el vent ha estat tmabé protagonista.

La segona jornada, que es disputarà el proper diumenge dia 25 a Palafrugell, servirà per definir les poiscions i establir els quatre equips que lluitaran pel campionat i els quatre que lluitaran per no descendre. El club tarragoni afrontarà aquesta jornada amb l'objectiu de recuperar el retard respecte del quart classificat i confirmar d'aquesta manera la seva permanència en la categoria, en la que enguany debuta.