El CAT lluita per la 4a plaça

Lluís Vázquez Vilamajo 21 Apr 2005
El Club Atletisme Tarragona afronta aquest cap de setmana la segona jornada de la Lliga de clubs de primer a divisió, que es disputarà aquest diumenge a Palafrugell. El club tarragoní, sisè després de la primera jornada, haurà de lluitar amb el Cornellà At i la UA Barberà per aconseguir la quarta plaça del grup B, plaça que classifica per a la fase final en lluita pel títol. Aquest resultat suposaria un gran èxit per al club tarragoní, ja que el confirmaria entre l'èlit de la primera divisió, en el seu primer any a la categoria.

El Club Atletisme Tarragona desplaçarà a Palafrugell un equip composat per 24 atletes, que disputarà les proves de 100, 400 i 1500 metres llisos, 110 m tanques, 3.000 m obstacles, salt de triple i amb perxa, llançaments de martell i disc i el relleu 4x100.

Simultà niament, diverses atletes del club tarragoní participaran en la segona jornada de la Lliga a segona divisió, dins de l'equip Catalunya Meridional, que es disputarà aaquest diumenge a Sant Boi. Bà rbara Pintado, Maria Bertran, Anna Solé i Anna Bertran lluitaran per assolir de nou places capdavanteres en les seves respectives proves, tractant de superar les dues victòries (Pintado en disc i Solé en 200 metres llisos) i la segona posició de Maria Bertran en llançament de martell, aconseguides en la primera jornada.