Lliga: EL CAT a la Final B de primera

Lluís Vázquez Vilamajo 06 May 2005
El Club Atletisme Tarragona afronta aquest proper diumenge la Final B de Primera divisió de la Lliga Catalana de clubs, que es disputarà a l'Estadi Moisés Llopart del Prat de Llobregat. L'equip tarragoní tindrà com a rivals els equips de l'Aquadiver GEiEG, la UA Barberà , el CE Universitari, el Girona-Costa-Brava, el CA Valls d'Andorra, el CA Sant Celoni i el Cornellà At.

Tots aquests equips competiran per evitar quedar en les dues darreres places, i evitar així el descens a segona divisió.
Per tal de mantenir la categoria, el CA Tarragona presentarà diumenge un nombrós equip, format per 30 atletes, ja que la jornada inclou la totalitat de les proves de pista, i cada equip participa amb dos atletes en cada prova. S'espera que acompanyarà l'equip la nombrosa i animosa afició habitual de l'equip, que com sempre es farà sentir.

El club tarragoní, que enguany debuta en la categoria, va finalitzar sisè en la primera jornada, mentre que un cúmul de lesions van fer-lo retrocedir fins la setena posició del seu grup en la segona jornada. L'objectiu fixat per enguany pel club tarragoní és mantenir-se, per tal d'anar consolidant l'equip amb la categoria, atesa la joventut de la majoria dels components de l'equips.