El CAT és 3er i manté la categoria

Lluís Vázquez Vilamajo 08 May 2005
El Club Atletisme Tarragona ha finalitzat en tercera posició en la Final B de Primera Divisió de la Lliga Catalana de clubs, amb el que ha aconseguit mantenir-se en la categoria per un any més. L'equip tarragoní, amb 341 punts, ha finalitzat rera el GEiEG gironí, guanyador amb 376,5 punts, i el CA Valls d'Andorra, segon amb 347 punts, mentre que les places de descens han estat per al Cornellà At. i el Sant Celoni, setè i vuité amb 289 i 283,5 punts, respectivament. Amb l'excepció del primer lloc, que s'ha definit rà pidament, la final ha estat força igualada, i les diferències entre segon i vuité classificat han estat sempre petites, fins a la disputa dels relleus i el salt amb perxa, proves que tancaven la final.

A títol indivdual, destaquen les victòries d'Adrià Serres en 110 metres tanques i de Xavier Sanjuan en el salt d'alçada, amb 1,85 metres, els segons llocs del propi Sanjuan en triple salt, amb 12,69 metres, d'Álvaro Sáez en 200 metres llisos, de Joan Velasco en llançament de martell, amb 43.95 metres i de José Manuel Díaz en els 800 metres llisos. També han aportat un bon grapat de punts les terceres places aconseguides pel relleu 4x100, per Álvaro Sáez en els 100 metres llisos i per
Carles Ferrer en els 3.000 metres, així com la quarta posició d'aquest darrer atleta en els 1.500 metres i d'Iván Benítez en el salt de llargada, amb 6.16 metres.

Amb aquesta classificació, el club tarragoní assoleix l'objectiu fixat per a aquesta temporada, com era mantenir-se en la primera divisió en l'any del seu debut, i amb un equip molt jove i de molta projecció.