Estatal Universitari i Catal

Lluís Vázquez Vilamajo 12 May 2005
Els atletes Bà rbara Pintado, Álvaro Sáez i Adrià Serres participaran aquest cap de setmana en el Campionat d'Espanya Universitari de pista a l'aire lliure, que es disputaran a Malaga. Tots tres atletes participaran en representació de la Universitat Rovira i Virgili, en la qual estan cursant els seus estudis universitaris.

Bà rbara Pintado, actual campiona de Catalunya università ria, participarà en la seva especialitat, com és el llançament de disc, amb l'objectiu de superar la seva marca i apropar-se a les medalles.
Per la seva banda, Álvaro Sáez es troba ja recuperat de les seves molèsties i amb anims renovats, despres de la seva gran actuació en la Lliga de clubs, en la que va obligar a l'atleta olímpic Jordi Mayoral a correr de valent per superar-lo. Sáez participarà també en la seva especialitat, els 200 metres llisos.

També el decathleta Adrià Serres partirà cap a Malaga amb força à nims, ja que participarà en una de les seves proves favorites, els 110 metres tanques, prova en la que el passat diumenge obtenia una important victòria en la Final B de la Lliga de clubs.

També aquest cap de setmana es disputa a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona el Campionat de Catalunya de proves combinades, en les categories absoluta, promesa, junior i juvenil. La representació del club tarragoní està formada per Anna Solé, Ivan Benítez i Álvaro Marco (en qualitat de suplent), tots tres en la categoria juvenil. Tant Solé com Benítez es troben entre els favorits per a aconseguir medalla.