Solé i Benítez, sotscampions de Catalunya

Lluís Vázquez Vilamajo 17 May 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona Anna Solé i Iván Benítez es proclamaren sotscampions de Catalunya juvenil de proves combinades en el Campionat de Catalunya de l'especialitat disputat aquest cap de setmana a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona.

Anna Solé finalitzà en segona posició, amb 3.452 punts en la prova de l'hexathló, rera l'atleta gironina Tamara del Río (Aquadiver GEiEG), que s'imposà amb 3.671 punts. Solé va completar un magnífic concurs, en el que va fer marca personal en quatre de les sis proves disputades, i aconseguia la primera plaça en les proves de llançament de pes i 600 metres llisos . Les seves marques foren 16.03 segons als 100 metres tanques, 1,53 metres en el salt d' alçada, 9,24 metres al llançament de pes, 5,26 metres en salt de llargada, 20,60 metres en el llançament de javelina i 1'46''18 en els 600 metres llisos.

També Iván Benítez completava un excel.lent concurs, amb marca personal en tres de les vuit proves de que constava l'octathló, i finalitzava segon, amb 4.232 punts, rera Albert Álvarez (CA Manresa), guanyador amb 4.964 punts. Les seves marques foren 11.93 segons als 100 metres llisos, 6,23 metres en salt de llargada, 12,85 metres en llançament de pes (prova en la que s'imposava), 1,70 metres en salt d'alçada, 17.15 segons en els 110 metres tanques, 27,00 metres en llançament de disc, 2,80 metres en salt amb perxa i 37,35 metres en llançament de javelina.

Simultà niament, es disputaven a Mà laga els Campionats d'Espanya Universitaris, en el que participaven tres atletes del Club Atletisme Tarragona, tots ells estudiants de la Universitat Rovira i Virgili. Adrià Serres, tot i fer marca de la temporada amb 16.05 segons en els 110 metres tanques, no aconseguia el passi a la final i quedava com a semifinalista. Per la seva banda, Bárbara Pintado era novena en el llançament de disc, amb 31.09 metres, mentre que Álvaro Sáez es ressentia d'una vella lesió en el calentament i no disputava la prova dels 200 metres llisos.