El CAT suma 6 medalles al Catal

Lluís Vázquez Vilamajo 06 Jun 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona han sumat un total de sis medalles en el Campionat de Catalunya junior-promesa que s'ha disputat aquest cap de setmana a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona. Bà rbara Pintado, Adrià Serres, Joan Velasco, Esther Aragonès i Eduard Alcaine han estat els atletes que han aconseguit dues medalles de plata i quatre de bronze en les seves respectives proves.

Les proves de llançaments han estat especialment favorables per als atletes tarragonins, ja que en elles han aconseguit quatre de les sis medalles, grà cies a que quasi tots han aconseguit millors marques personals en les seves proves. Bà rbara Pintado era segona en llançament de disc en categoria promesa, amb un millor llançament de 36.38 metres, marca personal, per darrera d'Anna Mota (AA Catalunya), amb 36.97 metres, i tercera en el llançament de martell, amb una marca de 31.44 metres. També en llançament de martell promesa, Joan Velasco era tercer amb un magnífic llançament de 45.95 metres, aconseguit en el darrer intent, i que és marca personal per a l'atleta de Torredembarra, en una prova en la que s'imposava Rafael Vaquer (AA Catalunya) amb 48.37 metres. Per la seva banda, Eduard Alcaine era segon en llançament de pes promesa, amb una marca de 11.15 metres (marca personal), a poca distà ncia del guanyador, Jordi Villanueva (Lluïsos Mataró) amb 11.46 metres. A destacar també la agònica quarta posició final de Maria Bertran en el concurs del martell en categoria junior, amb una marca de 30.37 metres, aconseguida en el darrer intent i després d'una sèrie de cinc llançaments nuls.

Les altres dues medalles han estat per Esther Aragonès, tercera en la final dels 1.500 metres llisos junior amb 5.00.94 i per Adrià Serres, tercer en la final dels 110 metres tanques promesa, amb una marca de 15.97 segons, millor marca personal de la temporada.

Altres atletes del club tarragoní han quedat molt a prop del podi. Ferran Tortosa era quart en el llançament de disc junior amb 34.90 metres, i quedava tan sols a 13 centimetres de la medalla, mentre que Dídac Ríos era quart en els 400 metres tanques promesa, amb 1.02.29 (marca personal), sisè en el salt d'alçada, amb 1.68 metres i novè en els 100 metres llisos amb 11.87 segons. Per la seva banda, Ernesto Núñez era sisè en la final dels 800 metres llisos promesa, en la que acreditava una marca de 2.00.33.