El CAT tanca la 15ena temporada amb un sopar

Lluís Vázquez Vilamajo 30 Aug 2005
El Club Atletisme Tarragona va tancar oficialment la temporada 2004/2005 amb la realització d'un sopar que va tenir lloc passat dissabte al Ristorante d'Italia de la ciutat, i al qual assistiren més de 50 atletes i socis de l'entitat.
En el transcurs del sopar es realitzaren diversos parlaments, en els que es va destacar, entre altres, la primera participació d'un atleta del club (Pere Pardines) en un Campionat Mundial (de Veterans), així com els excel.lents resultats aconseguits, un any més, per diferents atletes del club. Atletes com Esther Aragonès (bronze al Campionat d'Espanya junior), Carles Ferrer, Adrià Serres, Anna Solé, Iván Benítez, Bà rbara Pintado, Ferran Tortosa, Annabel Martí, Robert Romaní, Natalia Sáez, Beatriu Malla o Maria del Carme Torné, la majoria dels quals han estat medallistes en diferents campionats de Catalunya i seleccionats per als campionats d'Espanya, i han obtingut alhora importants victòries en proves de prestigi del calendari de cross i de ruta. També es va fer menció especial de l'èxit aconseguit pel club en mantenir-se un any més en la Primera Divisió de la Lliga Catalana de clubs, el que consolida al CA Tarragona com el mà xim representant de la província a nivell atlètic. Finalment, el sopar es va tancar amb un brindis per la nova temporada, els entrenaments de la qual comencen el proper dia 1 de setembre.