El CAT s'imposa a la Mitja Marató de l'Espirall

Lluís Vázquez Vilamajo 07 Nov 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona aconseguiren la victòria per equips en la XXVI Mitja Marató de l'Espirall, que es disputà aquest diumenge a Vilafranca del Penedés, organitzada per l'Associació de Veïns de l'Espirall. L'equip tarragoní, integrat per disset homes i tres dones, s'imposava amb claredat, en situar als seus primers quatre homes per sota de l'hora i divuit minuts.
Carles Ferrer era magnífic quart classificat, amb un temps de 1h 13m 06s, mentre que Pere Gomes era quinzè amb 1h 15m 51s, Pedro Ortega era setzè amb 1h 15m 59s i Toni Valverde era 26è amb 1h 17m 54s. El cinquè classificat del conjunt tarragoní era Xavier Rodriguez, amb un temps de 1h 21m 36s.
Pel que fa a les noies, Esther Aragonès s'imposava en la seva categoria, en la prova amb la que debutava en la distà ncia, amb un magnífic temps de 1h 41m 47s, mentre que Ana Ma. Belmonte era segona en la seva categoria, amb 1h 58m 09s.
Els excel.lents resultats aconseguits en aquesta prova confirmen el gran potencial de l'equip tarragoní de cara a la propera Mitja Marató Ciutat de Tarragona, en la que el CA Tarragona intentarà de nou imposar-se en la classificació per equips, com l'any anterior, i en la que Carles Ferrer lluitarà de nou per una plaça en el podi.