Anna M. Belmonte, 2ona a la Lliga Internet 2005

Lluís Vázquez Vilamajo 11 Jan 2006
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Anna M. Belmonte, va finalitzar en una brillant segona posició final en la V Lliga Internet Championchip de curses atlètiques per a internautes, en la categoria de majors de 50 anys. Aquesta lliga, organitzada per l'empresa que subministra els xips als corredors, Championchip, i la web Atletisme.com s'estableix any rera any a partir de la classificació de les millors curses de ruta i cros que es disputen a Catalunya, de manera que al final de l'any s'estableix una classificació final per punts, en funció dels resultats obtinguts per cada atleta inscrit en les diferents curses puntuables. Més de 1500 atletes d'arreu de Catalunya han pres part enguany en aquesta Lliga.
Anna Belmonte, de 55 anys, ha finalitzat en una brillant segona posició final, per darrera de la vencedora, Maria Teresa Calafell, en la categoria de majors de 50 anys, gracies als resultats aconseguits en les cinc curses puntuables en les que va prendre part, entre les que destaca la Mitja Marato de Tarragona, que finalitzà amb una excel.lent marca de 1h 55m 43s. L'atleta tarragonina rebrà el seu trofeig en el transcurs del lliurament de premis d'aquesta Lliga, que tindrà lloc aquest divendres dia 13 de gener, a l'Auditori de Terrassa, coincidint amb la presentació de la Mitja Marató de Terrassa.
També Àlex López Vila ha brillat en la classificació d'aquesta Lliga, en situar-se en cinquena posició final en la categoria M40 (d'entre 40 i 49 anys), mentre que Antoni Cerdà ha finalitzat en la posició 45 en la classificació de majors de 50 anys. En la classificació senior d'aquesta Lliga, la de major participació, Montse Simó i Carles Ferrer han finalitzat en les posicions 15ena i 80ena, com a primers atletes classificats del club tarragoní.