Esther Aragonès venç a La Canonja

Lluís Vázquez Vilamajo 23 Jan 2006
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Esther Aragonès s'imposà ahir diumenge en el XII Cross de Sant Sebastià - XXII Cross Aura, disputat a La Canonja, en la prova senior femenina, disputada a una distà ncia de 2,6 km. Aragonès dominà la prova amb autoritat, aconseguint un marge de prop d'un minut sobre les seves rivals, Sonia Hernández (CA Vilaseca), segona, i Maria del Carme Torné (CA Tarragona), tercera, mentre que Alba Torné era sisena.
En la prova cadet masculí, la victòria era per Quino Vergara, mentre que Xavier Ros s'imposava amb autoritat en la prova Mini masculí.
Per la seva banda, l'equip veterà del CA Tarragona finalitzava en vuitena posició en el Campionat de Catalunya de clubs de Cross, disputat a Sabadell en el marc del 45è Cross de Sant Sebastià . L'equip tarragoní, comandat per Carles Ferrer, qui finalitzà en desena posició de la classificació general individual, estava també format per Joan Bardina, Jose F. Garcia Navarrete, Angel López i Fernando Flores. La prova, disputada a una distà ncia de 4.850 metres, fou dominada pels atletes del CA Lloret-La Selva, encapçalats per l'antic campió d'Espanya Pere Arco.