Pere Pardines al Campionat del Món de Veterans

Lluís Vázquez Vilamajo 21 Aug 2005
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Pere Pardines participarà des del proper dimarts 23 d'agost en els XVI Campionats del Món de Veterans (World Masters Athletics) que es disputaran a l'Estadi d'Anoeta de San Sebastián, des del 22 d'agost i fins al 3 de septembre. L'atleta tarragoní disputarà la prova de la decathló, que tindrà el seu inici el dimarts pel matí amb la prova dels 100 metres llisos, i que finalizarà la tarda del dimecres 24, amb la disputa dels 1.500 metres llisos.
Pardines, de 40 anys, competirà en la categoria M40, per a atletes d'entre 40 i 44 anys. Actual sotscampió de Catalunya i tercer d'Espanya de l'especialitat, Pardines s'haurà d'enfrontar a una à mplia llista de 35 competidors, encapçalada per Kip Janvrin (USA) que, amb una marca de 7.671 punts, és el principal favorit de la prova.
Aquesta participació de Pere Pardines en el Mundial de Veterans constitueix la primera participació d'un atleta del Club Atletisme Tarragona en uns campionats del món. A més, es dòna la circumstà ncia que Pere Pardines ha estat l'entrenador que ha format a una llarga llista d'atletes que han assolit èxits importants en l'especialitat de la decathló, com Adrià Serres, Carles Torra, Robert Romaní, Ferran Tortosa o l'Anna Solé.