Oriol i Rocamora, podi als Jocs Escolars UCEC

Lluís Vázquez Vilamajo 08 Jun 2005
Els atletes del Club Atletisme Tarragona Agustí Oriol i Bernat Rocamora aconseguiren places de podi en la final del Jocs Esportius organitzats per la Unió de Consells Esportius de Catalunya (UCEC) disputada a Igualada el passat dissabte. Aquest campionat, que es disputa en categoria cadet, equival a un veritable Campionat de Catalunya de la categoria.

Per part del club tarragoní, a més d'Oriol i Rocamora participaren també Beatriu Malla i David Guijarro, aconseguint tots ells marca personal en les seves proves respectives.

Agustí Oriol fou segon en la prova del salt d'alçada, amb un millor salt de 1,69 metres, alhora que era cinquè en la prova dels 300 metres llisos amb un temps de 38.6 segons.

Per la seva part Bernat Rocamora era tercer en la final dels 100 metres llisos, amb un temps de 11.8 segons, alhora que era vuité en els 300 metres, amb un temps de 39.6s, tot i haver acreditat 38.6s en semifinals.

Beatriu Malla finalitzà en quarta posició en el salt de llargada, amb 4,72 metres, alhora que era vuitena en el salt d'alçada, amb 1,40 metres. També David Guijarro era quart en la prova dels 1000 metres llisos, amb una marca de 2.56.00.