Els iaios a l'atac

Lluís Vázquez Vilamajo 28 Jan 2005
Un total de 10 atletes del Club Atletisme Tarragona prendran part aquest dissabte en els 10ens Campionats de Catalunya de pista coberta de veterans i preveterans, que es disputaran al Palau Firal de Vilafranca del Penedès.

Els atletes més prolífics seran Pere Pardines i Fernando Flores, els quals participaran en quatre proves cadascun. Pardines, entrenador de proves combinades en el club tarragoní, prendrà part en les proves de salt de llargada, salt d'alçada, 800 metres llisos i en el relleu 4X200. Per la seva banda, Flores participarà en les proves de velocitat (60, 200 i 400 metres llisos i relleu 4x200).
La prova que aglutinarà una major representació del club tarragoní serà la dels 3.000 metres llisos, en la que prendran part Carles Ferrer, Xavier Cervelló, José F. Garcia Navarrete, Joan Domingo Romero, Joan Bardina, Álex López i Antoni Valverde. A destacar que Carles Ferrer està inscrit també en la prova dels 1.500 metres llisos, així com en el relleu 4x200.

Quico Iborra en la prova dels 200 metres llisos serà l'altre representant del club tarragoní en aquests campionats.

Així mateix, el club presenta dos equips en la prova del relleu 4x200,
formats, per una banda, per Ferrer, Pardines, Iborra i Flores, i per altra
banda, el format per Domingo, Bardina, García Navarrete i Cervelló.