Anna Solé, campiona de Catalunya de 200 metres llisos

Lluís Vázquez Vilamajo 30 Jan 2006
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Anna Solé es proclamà aquest cap de setmana campiona de Catalunya junior en la prova dels 200 metres llisos en pista coberta, en el marc dels Campionats de Catalunya disputats al Palau Firal de Vilafranca del Penedès. Una setmana després de proclamar-se també campiona de Catalunya de proves combinades, Solé no sols repetia posició en el podi, sinó que conseguia també altres dues medalles de bronze, mentre que Esther Aragonès era sotscampiona en la prova dels 3.000 metres llisos en categoria promesa.
Anna Solé, amb un temps de 26.29 segons, s'imposava en els 200 metres llisos amb un ampli marge de més d'un segon sobre la segona classificada, Eugènia Serra, de l'Aquadiver - GEiEG, confirmant el domini mostrat en semifinals, en les que ja havia dominat la seva sèriae amb una marca de 26.55 segons. L'atleta tarragonina, entrenada per Pere Pardines, finalitzava en tercera posició en la prova dels 60 metres llisos, amb un temps de 8.03 segons (8.01 a semifinals), així com en el salt de llargada, amb un millor salt de 1.54 metres.
Per la seva banda, Esther Aragonès confirmava el seu bon estat de forma actual, en finalitzar en segona posició promesa (i quarta absoluta) en la final dels 3.000 metres llisos, amb una marca de 10.21.74. L'atleta tarragonina, entrenada per Jose. F. García Navarrete, era superada únicament per Alba Martínez (CA Manresa), qui s'imposva amb un temps de 10.09.48.
Una cinquena medalla hauria pogut caure per al club tarragoní en la prova dels 60 metres tanques juvenils, després que Ivan Benítez dominés amb autoritat en la seva semifinal, en la que s'imposava amb 8.86 segons, però en la final fou desqualificat per avançar-se a la sortida.
Tot i aquest contratemps, Benítez era quart en el llançament de pes juvenil amb 13.07 metres i vuité en el salt de llargada amb 5.67 metres. Una altra plaça de finalista l'aconseguia Agustí Oriol, en finalitzar vuitè en el salt d'alçada juvenil amb 1.62 metres, mentre que no superaven les semifinals Bernat Rocamora en els 200 metres llisos juvenils (23.91s), Agustí Oriol i Álvaro Marco en els 60 metres tanques (9.46s i 9.59s respectivament) i Beatriu Malla en els 60 metres tanques juvenils
(10.50s).