Jaume Garcia, excel.lent 10è al Marathó de Sevilla

Lluís Vázquez Vilamajo 27 Feb 2006
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Jaume Garcia finalitzà aquest diumenge en una excel.lent desena posició final en la XXII Marathó de Sevilla, disputada pels carrers de la capital andalusa. La prova, marcada per un fort vent, es disputà al ritme marcat pels atletes kenians, que mostraren un domini absolut en tot moment sobre la resta dels participants. La victòria fou per Cristoph Kipkoech, amb una marca de 2h 19m 10s.

Garcia fou el cinquè atleta espanyol classificat en l'arribada, en acabar la prova amb una magnífica marca de 2h 35m 22s, marca personal i alhora record del club en la distà ncia. L'atleta tarragoní es mantingué durant tota la prova en el grup perseguidor del cap de cursa, integrat pels cinc atletes kenians presents. Garcia ocupava ja la desena posició en la mitja marató, en la que marcà un temps de 1h 15m 40s. Aquesta marca és molt propera a la marca obtinguda pel tarragoní en la Mitja Marató de Tarragona del passat novembre, que fou de 1h 13m 54s, la qual cosa indica l'alt ritme sostingut per Garcia durant els 42 km de cursa. Únicament el fort vent va impedir-li tarragoní aconseguir una millor marca al final de la cursa.

Per la seva banda, Amadeo Serres, de 55 anys, finalitzava la cursa amb una molt meritòria marca de 4h 30m 38s, després de passar per la mitja marató amb un temps de 2h 5m 57s.