Arrenca de nou la Lliga de clubs de 1a amb el CAT

Lluís Vázquez Vilamajo 07 Apr 2006
Per segon any consecutiu, el Club Atletisme Tarragona prendrà part en la Primera Divisió de la Lliga catalana de clubs, competició que comença aquest proper dissabte, 8 d'abril, i de nou ho farà com a únic representant de la província en la divisió mà xima a nivell català . Els setze millors clubs de Catalunya competiran, dividits en dos grups, per assolir les vuit primeres places, que donen dret a disputar el títol de campió i l'ascens a categoria nacional.

El club tarragoní debutarà en el grup B, a Castellar del Vallès, en la primera de les dues mitges jornades de què consta la primera fase. Els rivals del club tarragoní en aquesta fase seran el CA Castellar, el CA Vic, el CA Valls d'Andorra,el CA Igualada, el CA Granollers, la UA Barbera i la Unió At. Colomenca.

L'objectiu del CA Tarragona en aquesta fase és aconseguir plaça entre els quatre primers del seu grup i així classificar-se per la fase final i poder lluitar pel títol de la categoria. Per aconseguir-ho, el club tarragoní mobilitzarà un equip format per vint-i-dos atletes, per afrontar les dotze proves individuals programades més el relleu 4x400 que tancarà la competició.

El CA Tarragona afronta aquesta competició amb un excel.lent nivell de preparació, com ho demostra el fet que hagi assolit la cinquena posició en el rà nking català de clubs masculins que elabora la Federació Catalana d'Atletisme al final de la temporada de pista coberta. Una altra bona prova de l'excel.lent estat de forma dels seus atletes són els cinc títols individuals aconseguits en els recentment disputats Campionats de Catalunya Universitaris, o el domini mostrat pels atletes de l'entitat lila en el Campionat Territorial de Proves Combinades, disputat aquest cap de setmana a les pistes de Camp Clar. En aquest campionats, Adrià Serres s'imposava per davant de Dídac Ríos en la prova senior masculina, mentre que Iván Benítez i Beatriu Malla s'imposaven en la prova juvenil.