El CAT en la lluita per la fase final

Lluís Vázquez Vilamajo 17 Apr 2006
El Club Atletisme Tarragona afrontarà aquest dissabte la segona jornada de la Lliga Catalana de Clubs de Primera Divisió amb opcions de classificar-se per a la fase final. El club tarragoní es troba tant sols a sis punts de la quarta posició, tot i finalitzar amb 140 punts, en vuitena posició després de la disputa de la primera jornada, celebrada a Castellar del Vallès el passat dia 8 d'abril. Els rivals del club tarragoní en aquesta segona jornada, que es disputarà a Vic el dissabte dia 22 per la tarda, seran el CA Valls d'Andorra (quart amb 146 punts), la UA Colomenca (145,5 punts), el CA Castellar (145 punts) i la UA Barberà (145 punts).

En aquella jornada, tot i dues absències de darrera hora que els van restar importants punts, els atletes tarragonins es manteniren en tot moment en la lluita per la quarta plaça, que dóna dret a classificar-se per a la fase final i eludir així la lluita pel descens. Entre les actuaciones més destacables de la primera jornada, destaca la segona posició aconseguida per Adrià Serres en el llançament de javelina, amb una excel.lent marca de 49.59 metres, la tercera i cinquena posicions de Bernat Rocamora (23.52) i José M. Martín (23.90) en els 200 metres llisos, la cinquena posició de Dídac Ríos en els 400 metres tanques, amb 1.01.32 o la sisena de Pedro Ortega en els 5.000 metres llisos amb 16.06.60.

Per a afrontar la segona jornada, en la que es disputaran la resta de proves de pista (100 m. llisos, 400 m. ll., 1.500 m. ll, 3.000 m. obstacles, 110 m. tanques, salts de llargada i perxa, llançaments de disc i martell i relleu 4x100), l'equip tarragoní, tot i comptar amb algunes baixes importants, presentarà un equip format per 22 atletes.