El CAT acaba 6e del seu grup a la lliga de 1a

Lluís Vázquez Vilamajo 25 Apr 2006
El Club Atletisme Tarragona va finalitzar en sisena posició del grup B en la primera fase de la Primera Divisió Lliga Catalana de clubs 2006, després de la segona jornada, disputada el passat dissabte a Vic. El club tarragoní, que partia en la vuitena posició, va superar en punts a la UA Colomenca (vuitena amb 275,5 punts) i va igualar la UA Barberà (ambdós amb 287,5 punts), però no va poder superar als altres dos clubs que el precedien, CA Valls d'Andorra (3er amb 338 punts) i CA Castellar
(5è amb 315 punts), la qual cosa li hauria permès classificar-se per a la fase final. Amb la sisena posició assolida, els tarragonins hauran de lluitar per evitar les dues places de descens, en la fase final que es disputarà el diumenge dia 7 de maig, en una seu encara per designar.

Tot i no assolir l'objectiu fixat, en part per les baixes i lesions de darrera hora, els atletes tarragonins aconseguiren diversos resultats destacats. Álvaro Sáez s'imposà amb claredat en la prova dels 100 metres llisos, amb un bon registre de 11.30, mentre que Bernat Rocamora era tercer amb 11.90.En el llançament de martell, Joan Velasco era segon, amb una marca de 44.88 metres, mentre que Iván Benítez era tercer en el salt amb perxa, en superar el llistó en una alçada de 3,60 metres. Per la seva banda, Pau Bundó era tercer en els 3.000 metres obstacles amb un temps de 10.00.53, i l'equip de relleus 4x100, integrat per Dídac Ríos, Bernat Rocamora, Agustí Oriol i Iván Benítez finalitzava la cursa en segona posició.

Ara els atletes tarragonins disposen de quinze dies per recuperar els lesionats cara a la jornada final, en la que s'hauran de disputar totes les proves de pista, la qual cosa obliga a presentar un equip de prop de 40 atletes, amb l'objectiu de garantir la continuitat de l'equip tarragoní en la maxima categoria de l'atletisme català .