La permanència es disputar

Lluís Vázquez Vilamajo 04 May 2006
El CA Tarragona afronta aquest diumenge dia 7 de maig la fase final de la Lliga Catalana de Clubs de Primera Divisió, que es disputarà a Castellar del Vallès. El club tarragoní prendrà part en la fase de descens, en la que vuit equips lluitaran per evitar les dues darreres places, que porten directament al descens a segona divisió. Els rivals amb que es trobarà l'equip tarragoní són la UA Colomenca, UA Barberà , CA Castellar, CA Girona Costa Brava, CA Lloret - La Selva, CA Manresa i l'Universitari de Barcelona.

La jornada que es disputarà aquest diumenge inclou totes les proves de pista, és a dir, curses, llançaments, salts i proves de relleus, fins a un total de 22 proves. Amb dos atletes per prova i amb la limitació de dues proves per atleta, el club tarragoní presentarà un equip format per 40 atletes, amb l'objectiu de sumar el mà xim de punts en cada prova i garantir per segona temporada consecutiva la continuitat de l'equip tarragoní en la mà xima categoria de l'atletisme català .