Anna Solé manté el seu domini en l'heptathló

Lluís Vázquez Vilamajo 15 May 2006
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Anna Solé es proclamà aquest diumenge Campiona de Catalunya d'heptathló en categoria junior, en el marc dels Campionats de Catalunya de proves combinades que es disputaren en l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona, i en els que els atletes del club tarragoní sumaren un total de tres medalles.

Anna Solé s'imposava en la prova de l'heptathló junior amb una marca de 4.043 punts, alhora que era cinquena en la classificació absoluta. En el transcurs de la prova, Solé aconseguia marca personal en les proves de llançament de javelina, amb 23.11 metres, i en els 800 metresllisos, amb 2.39.95.

Dídac Ríos era tercer en la prova de la decathló en categoria promesa, amb una puntuació de 4.746 punts, en una prova dominada per Ferran Fontarnau (CA Vic), amb 6.238 punts. Ríos aconseguia marca personal en els 110 metres tanques, amb 17.66 s, llançament de javelina, amb 26.27 metres i els 1.500 metres llisos, amb 5.15.82. En la classificació absoluta, Ríos assolia la cinquena posició final.

L'atleta juvenil Iván Benítez era també tercer en la prova de l'octathló, amb 4.659 punts, en unaprova en la que s'imposava Albert Álvarez (CA Manresa), amb 5.279 punts. Benítez aconseguia imposar-se amb una gran marca (marca personal) de 15.55 s en els 110 metres tanques, i aconseguia també marques personals als 100 metres llisos (11.61s) i salt amb perxa (3.70m). En aquesta mateixa prova, Agustí Oriol era cinquè, amb 3.735 punts.

En la prova juvenil femení, Beatriu Malla era quarta, amb una puntuació de 2.760 punts.