Arrenca la pretemporada

Lluís Vázquez Vilamajo 06 Sep 2006
Després d'un mes d'agost dedicat majoritariament al descans, aquest dilluns els atletes del Club Atletisme Tarragona han iniciat els entrenaments de la nova temporada que tot just comença. Una nova temporada en la que el club tarragoní afrontarà com a repte principal el retorn a la Primera Divisió de la Lliga Catalana de Clubs, després que la temporada passada perdessin la categoria en una final molt apretada.

Degut a que s'estan duent a terme diversos treballs de manteniment de les Pistes Municipals de Camp Clar, els entrenaments d'aquesta primera setmana es realitzaran fora d'aquestes instal.lacions, però s'espera que a partir de dimarts dia 12 les pistes ja es puguin utilitzar amb normalitat. L'horari d'entrenament és de dilluns a divendres de 19h a 21h, a Camp Clar, i està obert no sols als atletes del club tarragoní, sino també a qualsevol persona que tingui interès en iniciar-se o perfeccionar-se en la prà ctica de l'atletisme.

L'inici dels entrenaments permetrà als atletes recuperar el ritme habitual de preparació, alhora que preparar-se per a la prova que tradicionalment obre el calendari, i que no es altra que la III Tetratló de Santa Tecla, que es disputarà el proper dissabte dia 16 de setembre, a les Pistes Municipals de Camp Clar de Tarragona, dins del Programa de Festes de Santa Tecla. Aquesta competició, que inclou la disputa de quatre proves (100 metres llisos, salt de llargada, llançament de pes i 1.000 metres llisos) està oberta també a la participació ciutadana, per tal de satisfer un dels objectius principals del club tarragoní, com és difondre la prà ctica de l'atletisme. La inscripció per a aquesta prova es podrà fer a les pròpies pistes, una hora abans de l'inici de la competició, prevista per a les 10 hores.