El CAT queda vuitè al Català de clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 21 Jan 2008
El Club Atletisme Tarragona finalitzà en vuitena posició en la categoria B del Campionat de Catalunya de clubs en pista coberta que es disputà aquest diumenge a Vilafranca. El club tarragoní es mantingué durant la major part de la jornada entre les posicions quarta i sisena, però una errada en el lliurament del testimoni en la prova del relleu 4x200, que tancava la competició, va suposar la des qualificació de l'equip tarragoní i la pèrdua d'uns valuosos punts, que els van fer retrocedir fins a la vuitena posició final. Entre els resultats més destacats aconseguits pels tarragonins, destaquen la victòria de Quin Vergara en els 800 metres llisos amb 2.01.97, en una cursa molt tàctica, la tercera posició d'Adrià Serres en el salt d'alçada, amb 1,75 metres, la quarta posició de Bernat Rocamora en els 200 metres llisos amb 23.74 segons i les cinquenes posicions de Marc José en els 60 metres llisos (7.43 segons), de Pedro Ortega en els 3.000 metres llisos (amb 9.36.66) i de Ferran Tortosa en el triple salt (amb 12.48 metres). L'equip tarragoní finalitzà amb un total de 53 punts, en un campionat dominat pel CA Canaletes, primer amb 85 punts, i en el que únicament nou punts separaren el quart del novè classificat, mostra de la igualtat que va presidir tota la jornada.