Marc José, record d'Espanya en 60 m tanques

Lluís Vázquez Vilamajo 24 Feb 2008
L'atleta del Club Atletisme Tarragona Marc José han batut aquest dissabte el seu primer record d'Espanya, en la prova dels 60 metres tanques en pista coberta de categoria cadet, amb un temps de 8.31 segons. Jose batia d'aquesta manera el record actual, establert fa un any per Lander Gil, del Tolosa C.F., amb 8,36 segons.

El record s'ha establert en el transcurs de la final dels 60 metres tanques del Campionat de Catalunya Cadet de pista coberta disputat a Vilafranca del Penedès, final en la que José s'imposava. Ja en la semifinal Marc José havia aconseguit millorar el seu propi record de Catalunya, en imposar-se amb un temps de 8.38 segons.

José aconseguia una segona medalla, en finalitzar en segona posició en la final dels 60 metres llisos, amb un temps de 7.37, marca personal.

Aquest record, aconseguit el mateix cap de setmana en que Jackson Quiñonez establia també una nova plusmarca en categoria absoluta en la matexia prova, amb 7.52 segons, suposa la confirmació definitiva de Marc José com una nova promesa de l'atletisme català i espanyol. A més, constitueix el primer record d'Espanya establert per un atleta del Club Atletisme Tarragona.