El CAT assoleix la permanència

Lluís Vázquez Vilamajo 19 May 2008
El Club Atletisme Tarragona va assolir un any m´s la permanència a la segona divisió de la Lliga Catalana de clubs, en finalitzar en segona posició en la jornada final de la Lliga, disputada aquest diumenge a Terrassa. L'equip tarragoní va basar el seu èxit en la participació, ja que va poder presentar dos participants en totes les proves, amb el que no va deixar escapar cap punt. El CA Tarragona finalitzà la jornada amb 182,5 punts, cinc punts per darrera el CE Universitari, dominador de la jornada, i amb un marge de només cinc punt sobre el tercer classificat, la UA Terrassa, que no va poder eludir el descens a tercera divisió, al qual l'acompanyarà també el darrer classificat, la UGE Badalona.
En l'equip tarragoní destacà especialment l'actuació de Quino Vergara, qui es va imposar en les dues proves en què participava, els 400 i els 800 metres llisos, amb unes marques de 51.2 i 2.05.8, respectivament. També foren molt importants les segones posicions de Pedro Vacas en les proves de llançaments de martell (amb 30,93m) i disc (amb 31.46), Edu Alcaine, segon en el llançament en pes amb 9,92m i Pedro Ortega en els 5.000 metres llisos, amb 16.16.8, així com les terceres posicions de Jaume Garcia (5.000), Joan Bardina (3.000 obstacles), Pere Pardines (salt d'alçada i llançament de disc), Agustí Oriol (salt amb perxa), Ferran Tortosa (triple salt i lançament de pes) i dels relleus 4x100 (Rocamora-Gómez-Velasco-Nieto) i 4x400 (Sanchís-Valverde-Cerezuela-Ortega).