El CAT, campió de Catalunya de Clubs Veterans

Lluís Vázquez Vilamajo 22 Jun 2008
El Club Atletisme Tarragona va assolir ahir la seva fita més important a nivell de clubs en els seus 18 anys d'història, en imposar-se en la segona edició del Campionat de Catalunya de clubs Veterans, que es va disputar aquest dissabte en les pistes municipals de Camp Clar, organitzats pel propi club tarragoní.

El CA Tarragona s'imposà , per un ajustat marge de 4 punts, per davant del  CA Manresa, mentre que la tercera posició final fou per la JA Sabadell. En la competició femenina la vitòria fou pel CA Manresa, per davant de la JA Sabadell i del Girona Costa Brava.

El campionat, tot i que es disputà sota un sol intens, va resultar un èxit de participació, amb la presència de dotze clubs masculins i tres de femenins, per un total de més de 200 atletes.

La victòria del CA Tarragona es va fonamentar en una actuació molt regular dels seus atletes, ja que en les catorze proves disputades, els atletes tarragonins es van situar sempre entre els sis primers classificats. Entre aquests, destaquen les victòries de Pere Pardines (43 anys) en el salt d'alçada i de Quico Iborra (40 anys) en els 100 metres llisos, així com les segones posicions assolides per Lluís Sáez (59 anys) en el salt de llargada,  Fernando Flores (39 anys) en els 400 metres tanques i de l'equip de relleus 4x100, i les terceres posicions de Pedro Vacas (llançament de disc) i Amadeo Serres (llançament de javelina).

Nota aclaratòria: la classificació final s'estableix en base a les posicions aconseguides per cada atleta en cada prova, un cop es corregeix la marca per un factor que depen de l'edat. Aquestes classificacions estan confeccionades en base a la informació facilitada per cadascun dels clubs participants, la qual posteriorment haurà de ser verificada per la Federació Catalana d'Atletisme. Per aquest motiu, aquests resultats són oficiosos, a falta de la confirmació final de la FCA, que es produirà durant la setmana vinent.